Başlangıç > Deneme, Eleştiri, güncel, kitap tanıtımları, söyleşi, son sayı, Şiir > Ersun Çıplak, kentleri ve kent algısını anlatıyor!

Ersun Çıplak, kentleri ve kent algısını anlatıyor!

Birçok şehri düşündüm, ne yazık ki kaderim gereği doğduğum kentten daha uygununu bulamadım kendime. Düşündüm; çünkü kısa süreler haricinde başka bir şehirde yaşamadım. Yalnızca dokuz buçuk ay Değirmendere-Gölcük-İzmit; bir ay Samsun; yirmi gün İstanbul. Kaldığım sürede oralara ait hissedemediğim için Adana dışında başka bir şehirde yaşamadım sayılır.

Evden kolay kolay çıkmam. Mecburen okul ve üniversite… Fırsat buldukça, sahibini sevdiğim (İsmail Karahan) bir kitapçıya giderim (Karahan Kitabevi). Sinemaları, gitme…” Tamamını okumak için tıklayınız…

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın